De Derde Helft bij het 30-jarig bestaan van Synergo
De Derde Helft was goed vertegenwoordigd tijdens het jubileumfeest van Synergo. Er waren vossen voor de vossenjacht, de bar werd door De Derde Helft bemenst, veel toeschouwers bij Synergo 1. Een lang tafel voor het proostmoment en het gezamenlijk eten van de pokebowl.














