Familietoernooi wordt epische waterspelen

Door het warme weer en code oranje spelen we zaterdag geen familietoernooi maar gezellige waterspelen! Voor iedereen die zin heeft om mee te doen: we starten om 16.00 uur. Om 18.00 uur start de barbecue.

Omdat het vlees al besteld is, gaat de barbecue wél door. Afmelden is niet meer mogelijk. Wil je niet blijven eten, dan kun je je vleespakket ophalen en thuis invriezen.

Help je mee aan schaduw?

We zorgen voor zoveel mogelijk schaduwplekken tijdens de barbecue, maar extra tarpen, zeilen of parasols zijn zeer welkom.

Beetje korfbal?

Voor families die na de barbecue zo rond 20.00 uur vrijblijvend nog willen kennismaken met korfbal, is er ruimte om nog even te korfballen.

Geef het door, zeg het voort en neem vooral je waterpistool mee!

Met sportieve groet,
De activiteitencommissie.